KDKINFO Sp. z o.o. - Lider braży szkoleniowej

Kompetentni | Doświadczeni | Kreatywni

Newsletter - Szkolenia KDK Info:

Proszę o przesłanie informacji dotyczących szkoleń na adres e-mail.

Reprezentacja, reklama, sponsoring i inne formy wsparcia sprzedaży w świetle podatków bezpośrednich i podatku VAT z uwzględnieniem ostatnich zmian wprowadzonych w 2011 roku

4 czerwca 2012r, Warszawa, Centrum Konferencyjne Wilcza

Uwaga! Przedwakacyjna promocja od 14.05 do 30.06 druga osoba 50% taniej!!!

Nota prawna

Programy niżej wymienionego szkolenia objęty jest ochroną wynikającą z ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a właścicielem ich autorskich praw majątkowych jest Beata Witkowska. Zgodnie z art.25 ust.1 pkt. 1 ww. ustawy, dalsze rozpowszechnianie programu szkolenia jest zabronione.

 

Program

 

I. Podatki dochodowe: od osób fizycznych, od osób prawnych

  1. Pojęcia:
    • Reklama
    • Informacja handlowa
    • Reprezentacja
    • Sponsoring
    • Sprzedaż premiowa
  2. Warunki zaliczenia wydatków na reklamę i sponsoring do kosztów uzyskania przychodu
    • Konsekwencje prawno podatkowe uznania wydatku za reprezentację
    • Konsekwencje prawno podatkowe uznania wydatku za reklamę
    • Sponsoring kosztem uzyskania przychodu
    • Konsekwencje prawno podatkowe sprzedaży premiowej
    • Pozostałe działania promocyjno –marketingowe:
      • programy lojalnościowe
      • nagrody w konkursach i loteriach
  3. Analiza wybranych stanów faktycznych, m.in.: poczęstunek w trakcie spotkań z kontrahentami, zakup odzieży służbowej dla pracowników, prezenty dla kontrahentów, gadżety i inne upominki reklamowe, nieodpłatne przekazanie próbek, testerów, sponsorowanie zawodnika, organizowanie imprez sportowo-rekreacyjnych, targów handlowych, imprez branżowych

II. Podatek od towarów i usług według stanu prawnego od 01.04.2012 r.

  1. Pojęcia: reklama, usługa reklamowa
  2. Przekazanie oraz zużycie towarów i świadczenie usług na cele reprezentacji i reklamy
  3. Miejsce świadczenia (opodatkowania) usług reklamy
  4. Moment powstania obowiązku podatkowego z tytułu usług reklamy
  5. Prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu zakupu towarów przekazanych nieodpłatnie w związku z prowadzonym przedsiębiorstwem
  6. Prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu wydatków niestanowiących kosztu uzyskania przychodu
  7. Prawo do odliczenia podatku naliczonego a czynności niepodlegające opodatkowaniu VAT:
    • przekazywanie prezentów o małej wartości, próbek oraz drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych
    • zakup usług obcych reprezentacyjnych
  8. Prawidłowe dokumentowanie nieodpłatnego przekazania towarów i świadczenia usług
  9. Usługi świadczone na podstawie umowy sponsoringu:
    • Konstrukcja umowy sponsoringu
    • Zasady rozliczania i dokumentowania sponsoringu

III. Analiza praktyki stosowania przepisów prawa – wybrane zagadnienia na przykładach interpretacji organów podatkowych oraz wyroków sądów administracyjnych

Miejsce szkolenia / konferencji


Warszawa, Centrum Konferencyjne Wilcza

Mapa dojazdu



Koszt uczestnictwa

Dotyczy zgłoszenia jednej osoby i zawiera: udział w wykładach, materiały, certyfikat ukończenia, napoje oraz posiłki podawane podczas spotkania.

740 zł + 23% VAT

Zapytaj o dodatkowe informacje


Specjaliści ds. szkoleń działu Finanse:


Katarzyna Gietka
tel. 22 379 23 05
katarzyna@kdkinfo.com.pl


Proszę o przesłanie na mój adres e-mail dodatkowych informacji na temat szkolenia:
Reprezentacja, reklama, sponsoring i inne formy wsparcia sprzedaży w świetle podatków bezpośrednich i podatku VAT z uwzględnieniem ostatnich zmian wprowadzonych w 2011 roku


Firma organizująca

KDK Info Sp. z o. o.
ul. Mokotowska 14, piętro IV
00-561 Warszawa
kdkinfo@kdkinfo.com.pl